joi, 21 octombrie 2010

Aceiasi poveste Adriane!? Lasa-ne si nu mai impinge copii in strada!

       Asa cum ne-a obisnuit pe blogul lui, azi o noua poveste legata de PDL, au votat gresit saracii in favoarea voastra, a cetatenilor! Si el din nou se plange !? Normal!
      Nu va intrebati oameni buni cat timp ii ia acestui Adrian Stef sa scrie sa asterne jos povestile lui de pe blog? Nu va intrebati care e scopul lui la Consiliul Judetean, sa vegheze bunul mers al al Satmarului sau sa stea in fata sediilor UDMR; PDL sa faca dumnealui poze la urmatoarele manifestari, sa aiba si el saracul ce sa puna pe blog.
       Noroc ca Informatia Zilei ii mai furnizeaza subiecte si il tine la curent. Ca veni vorba, eu nu intru de curiozitate pe blogul lui, ci sa sa vad cat il mai duce mintea de Stef om de vaza ce a canditdat la primarie, uitati-va la el - tot timpul in fata, tot timpul cineva il fotografiaza, tocmai pe el, oare cine il plateste pe acel fotograf?!
       Ieri un alt coleg de breasla, altul care e si mai si decat Adrian, mi-a dat o lectie de gramatica serioasa, bravo lui apreciez spiritul lui de observatie, recunosc, mi-a placut mai mult economia cu Iura decat gramatica dar se pare ca ei, la economie, sunt varza iar daca va ganditi ca acestia vor fi alesii vostri, sa va ganditi de doua ori cand mergeti in audiente si sa stiti bine poezia, corectata de doua ori ca acesti oameni de varza sau de vaza a lui Crin Antonescu v-ar descalifica imediat si in fata lor sunteti doar niste agramati, iar faza cu amenintarile nu e cazul. Asadar drag popor, suntem in doua tabere una bine cultivata si scolita iar alta agramati, tarani, prosti, de la marginea satului.
        Adriane nu am fi avut nimic cu tine dar ne-am saturat de oameni care isi urmaresc propriile interese. Pe mine ia-ma drept un ul de ta tara  agramat care are curaj sa te infrunte cum stie el. Iar ca ma ascund sub un pseudonim Adrian Stef e doar ca sa fie mai palpitant! Da nu am chef sa joc cu cartile pe masa fiindca nu sunt karatist cu ditamai centurile, nu am gorile de la Fulda si in plus nu imi murdaresc numele asa cum o faceti voi.



       

Sa traiesti bine Adriane, ( nu te mai plange ca nu ai)
ps: cine ii impinge pe copii din PNL rin intersectii sa imparta fluturasi cu Stef?
     

4 comentarii:

  1. Foarte tare blogul . Foarte tare , salut crearea lui .

    RăspundețiȘtergere
  2. In campanie se folosea de copii scolari . Ne-a promis 50 lei pe zi pt a iesi pe strada la impartit fluturasi , nu am vazut banii niciodata . E un escroc Stef asta.Sunt mai multi pe care i-au pacalit asa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate astia ne sunt politicienii nostrii, oameni cu interese. Anul trecut, Stef lipea afise prin oras cu insemnele PNL din masina consiliului, be banii vostri ai cetatenilor.
    Dar sa fraieresti copii sa intre printre masini, oare nu putem compara cu palma trucata a lui Basescu asupra unui copil, doar ca aici nu este nici un dubiu!

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa adriane ca iti aduc si eu vreo 2-3 care au stat acolo unde ai zis tu, pt bani, dar din pacate banii aia nu au ajuns in buzunarele lor. asa ca mai bine taci ;)

    RăspundețiȘtergere