marți, 19 octombrie 2010

Sorin Ovidiu Vântu îi ”călărea” pe liderii Opoziției: Crin Antonescu și Mircea Geoană, in care eu am crezut


Stenogramele publicate azi in Evenimentul Zilei scot la iveala modul in care Sorin Ovidiu Vantu controla mediul politic, in speta cel al Opozitiei, din dorinta de a-l ajuta pe Mircea Geoana sa castige alegerile.
Dosarul lui Sorin Ovidiu Vîntu mai conţine discuţiile pe care omul de afaceri le-a avut în campania electorală şi după alegeri cu şefii trustului Realitatea Media şi cu jurnalişti ai grupului, precum Cornel Nistorescu, Bogdan Chirieac şi Corina Drăgotescu.
Daca acestea era pretentiile lui Vantu ptr a ajuta pe cineva, acesta a fost modul in care a colaborat cu Mircea Geoana si Crin Antonescu.
Oare, aceste orgii se desfasoara si in prezent?
Interesant de stiut!
“……
S.O.VÂNTU: Cred că cea mai mare tâmpenie care a făcut-o imbecilul ăsta este că m-a ales pe mine ţintă, încă de acum un an de zile. Era băiat deştept, venea la supt p…, îmi sugea p… frumos, spunea sărut mâna pentru masă şi cu asta basta. Că loviturile mari, boul dracu’, nu cu presa i le-am dat ci cu capacitatea mea de combinaţii şi de joc....
....
CĂTĂLIN POPA: Da şi asta poate să spună şi acum, ”Susţinem în continuare referendumul, haideţi să-l programăm între tururile de scrutin".S.O.VÎNTU: Da. O să mă gândesc. Să vorbesc cu MIRCEA şi cu CRIN să văd de ce nu preiau mesajul. Nu ştiu. M-a luat prin surprindere cu treaba asta. 
…….


Interesanta stenograma, m-a pus pe ganduri in legatura cu frauda electorala a lui Basescu.

Un comentariu: