miercuri, 20 octombrie 2010

Prima zi, 102 de vizite pe blog in prima zi nu e rau!



       Acum la aniversarea primei zile, trebuie sa ma destainui si sa recunosc ca nu fratii Gal au facut acest blog, ma indoiesc sa respunda asa promt de la poza de pe blog cu biletelul si in plus nu cred ca au capacitatea de a merge asa departe, sa faci un blog, sa il redactezi, sa il "colorezi" in culorile mult iubitului partid PNL, daca erau asa destepti nu stampilau biletele si l-e semnau, dar cineva in mod voit a pus mana pe un biletel care intamplarea a facut sa fie portocalie si sa spuna o poveste despre el si eu sa o inghit cum am inghitit povestea cu blogul.
      Eu am "sudat" siteul, eu Adrian Stef, sa va demonstrez cat de naiv este o parte din mine sa cred asemenea aberatii si sa reactionez la niste poze si un email. Oricine poate sa puna mana pe telefon si sa-i intrebe pe Gal daca au facut ei sau nu, dar nu a facut-o!, iar voi "oile" mele ma aprobati si ma urmati oriunde v-as duce , v-as duce de nas.
      In 2009 dupa ce am baut o palinca cu Basescu neavand nici o treaba cu el i-am devenit un dusman de temut, urmau alegerile si e lesne de inteles de ce. Puterea ne revenea noua si ne-a furat-o, ne-a furat-o lovind, ciuruind si nu in ultimul rand imbatandu-ne cu o palinca la Sambra.
      Nu l-am iertat de atunci, fiecare pas i l-am ars cum am putut si inca odata va multumesc voua dragilor galbenasi ca ma urmati si ma sustineti. Ne-am unit PNL cu PSD, Crin Antonescu cu Geoana numai sa invingem vrajmasul care dupa cum vedeti in poza nu avea ganduri bune cu noi, iar noi zambeam in jurul lui si se intampla inainte de alegeri in 2 mai 2009.
      Acum stiu ca acest site mi-ar compromite imagine mea de om drept cu o singura fata, dar trebuie sa ma intelegeti si pe mine dragilor, suntem tot mai aproape de Cotroceni, si cei din fata vor fi si cei dintai si imi voi promova imaginea prin resurse proprii, inchiirind spatiu pe ziarul local fiindca da bine, afisandu-ma la toate evenimentele culturele, ciuruind in stanga si dreapta si nu numai.
     Ca un ultim alineat as vrea sa va reamintetesc ca cea mai buna promovare este cea de la om la om, asa ca aduceti-i la mine, aduceti-i pe acest site sa cunoasca adevaraul si adevarul ii v-a elibera, caci mai presus de adevar nu sta decat minciuna in care cu totii trebuie sa recunoastem ca ne afundam cu gandul ca odata vom iesi din ea si vom fi liberi sa conducem si noi cum stim noi mai bine si nu in ultimul rand va multumesc tuturor celor care ati trecut pragul meu peste 102 de vizite unice pe acest blog, asta denota interesul publicului fata de imaginea mea perfecta.
Ne auzim maine si daca aveti si alte idei de promovare a siteului va rog sa imi scrieti.

2 comentarii:

  1. Nu ma mira aceste subiecte despre Stef, toata lumea stie despre el.
    Daca ai ceva nou e binevenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare , ma bucur de initiativa . La sambra toti isi faceau poze cu Base , se impingeau . PNL-isti spurcati de p... sa ne luati!!!

    RăspundețiȘtergere